Skræddersyet løsning

“Vi har været kunde hos Servicefirmaet i snart 8 år og det er vi fortsat meget glade for! I bestyrelsen har vi ikke selv den store tekniske viden om vores ejendomme. Vi kan mærke, hvis der ikke er varmt vand i hanen, men vi ville ikke vide, hvordan det skulle løses. Det klarer Servicefirmaet for os – og de fortæller os endda kort og præcist, hvordan de har løst udfordringen, så vi ved, hvad vi betaler for. Det giver os en stor tryghed – også fordi vi ved, at vi kan ringe både dag og nat. Det har Dennis og co. forsikret mig om mange gange. Det er jo næsten altid uden for almindelig arbejdstid, at man har brug for hjælp, og så er det dejligt at vide, at den altid er inden for rækkevidde.
Servicefirmaet er blevet en uundværlig partner for os i hverdagen og det gode samarbejde har, som en ekstra bonus, spredt sig på alle niveauer i vores ejendomme. Vi har f.eks. oplevet, at ejerkredsen er blevet bedre til at holde orden i opgangen og på arealerne udenfor, for som de siger “andet kan vi jo ikke byde servicefirmaet, som gør så fint rent”.

Vi sætter stor pris på den gensidige respekt og tillid. Det bedste ved vores samarbejde med Servicefirmaet er, at vi får en skræddersyet løsning med et meget højt niveau af know-how. Når vi beder Servicefirmaet om noget, sker det ofte, at de vender tilbage med en løsning, som er endnu bedre for os, end den vi selv havde i tankerne. Dét, sammenlagt med at de altid eksekverer supergodt, giver os fuldstændig ro i maven i forhold til administrationen af vores ejendomme.”

Hans Lund

Servicemindede og proaktive

“Som ejendomsadministrator for 50 ejendomme gør Servicefirmaet mit job nemmere. På 95% af ejendommene benytter jeg Servicefirmaet, fordi de er både hurtige, servicemindede og proaktive på en rigtig god måde. Et godt eksempel på det er, at jeg altid får tilsendt et billede fra dem, når de falder over noget uventet ved vores ejendomme, f.eks. et bistade eller en skade på en bygning. Jeg er interesseret i at få det løst så hurtigt og nemt som muligt, og det kan de altid hjælpe mig med – enten ved at løse det selv, som de oftest gør, eller ved at sætte mig i forbindelse med andre kompetente folk i deres netværk. Det fungerer helt fantastisk.

Noget andet der gør mit arbejde nemmere er, at jeg altid får en hurtig og god forklaring på, hvorfor de gør, som de gør. Hvis en lejer f.eks. ringer og siger, at han har set trappevaskere uden spande på 5. sal, ved jeg, at det er helt efter bogen. Servicefirmaet har nemlig forklaret mig, at deres ansatte ikke skal ødelægge ryggen ved at slæbe tunge spande med 10 liter vand op i opgangene. I stedet har de et passende antal våde klude med op. Det kan jeg videreformidle til lejeren – og så er alle glade igen.

Jeg kan godt lide den personlige kontakt, jeg har med Servicefirmaet, og den gør, at jeg ikke bare føler mig som et nummer. Det er nemt at få hjælp, hvis jeg f.eks. har brug for at få genudskrevet en faktura, og så synes jeg, det er hyggeligt, når Dennis eller Terry kigger forbi og siger hej til mig en gang imellem.”

Malene Larsen, SB Administration

 

Overenskomsten i orden

“Servicefirmaet står for vores daglige kontorrengøring – det har de gjort i et par år nu. Da vi skulle finde en ny udbyder af rengøring lagde vi meget vægt på, at det var nogen, som havde overenskomsten i orden. Det havde Servicefirmaet, og de gav os et troværdigt indtryk, da vi talte med dem.

Jeg synes, det er rart, at vi også kan få hjælp til særlige ønsker. F.eks. havde vi et ydre rækværk, der skulle males, og det kunne de også hjælpe os med. Vi har den samme medarbejder fast, og det skaber tryghed. Vi kan godt lide, at det er en, vi kender, og som kommer og hilser på.

Rengøringen skal bare fungere – og det gør den.”

Ivan Jespersen, Københavns Lærerforening

 

Til at stole på

“Servicefirmaet gør et godt stykke arbejde, og de er til at stole på. De holder altid hvad de lover og lover ikke mere, end de kan holde – så enkelt er det. Det er rart at have en samarbejdspartner, som jeg ved, jeg kan stole 100% på. Det er ikke altid, at det vi hører fra lejerne stemmer helt overens med virkeligheden, og så sætter jeg stor pris på den objektive og ærlige vurdering, jeg får fra Servicefirmaet.

Lige meget hvilken udfordring vi står med i forbindelse med vores ejendomme, kan Servicefirmaet hjælpe os. Enten kan de selv løse opgaven eller også kender de nogle gode folk, som kan. Det er rart, at vi kun skal henvende os ét sted lige meget om det drejer sig om rengøring, duesikring eller hårde hvidevarer i vores ejendomme.

Servicefirmaet er rigtig gode til at kommunikere med os. De er nemme at snakke med, og de er gode til at holde os opdaterede i forhold til, hvad der sker ude på vores ejendomme. Det gælder også ting, som ikke nødvendigvis er noget, vi har hyret dem til i forvejen. Det gør min hverdag nemmere.”

Peter Moth